Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

28 Mart 2013 Perşembe

Arkidişlerim Geldi....

Bir ay kadar önce okul arkadaşlarımla Pazar kahvaltısı yapmıştık Bakırköy, Dilek Pastanesinde. Sohbet esnasında gün yapmaya karar verdik. İlk bana çıktı. Günü evlerde değil dışarda yapacaktık. Arkadaşlarım yaklaşık bir senedir bana gelmeyi düşünüp, bir türlü kısmet olmayınca:)) bu seferlik bende toplanmaya karar verdik. 10 Mart Pazar günüde bu buluşmayı gerçekleştirdik, baya bir fire vererek tabi.  
Olsun, can arkadaşlarım geldiler sonuçta, kendi adıma çok güzel bir gün geçirdik.

Eşimin kahvaltısınıda arada çıkarttım, o kendi arkadaşları ile takıldı ogün. Tabağın resmini çekerken, birkaç pozda kendilerinden aldım :))











Arkadaşımın güzel ellerinden şahane kahvemizi de içtik...



Arkadaşlarıma minik hediyelerim, günün şanslısı ikiz kardeşim oldu :)

Buda arkadaşlarımın bana getirdikleri ev hediyesi. Tamda istediğim bişeydi, seramik tencere, aklımı okumuş gibiydiler.  Ama tabiki beni mahçup ettiler, önemli olan onların gelmesiydi. Keselerine bereket.

Hemen bir makarna yaparak, kendisini test ettim :))

Hepsini çok seviyorum, iyi ki varlar...

4 yorum:

Semra dedi ki...

Canım arkadaşım ellerine sağlık çok güzel ve yararlı bir sayfa

olmuş çokk öpüyorum seni

dünyanın süsü dedi ki...

Semraaa...Er'misin, Akbaba'mı...Canım benim hoşgeldin. Çok mutlu oldum. Bende çok öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Ne tatlı şeyler bende evlendim evleneli arkadaşlarımı göremedim bu resimlere bakınca özledim

dünyanın süsü dedi ki...

Teşekkür ederim...Umarım en kısa zamanda görüşürsünüz. Güvenilir arkadaş gibisi yok, ben hepsini çok seviyorum.