Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

25 Mart 2013 Pazartesi

Sınıfta Okuma Partisi

Bizim sınıfın hemen hemen diyim hepsi okuma yazmaya geçtiler. Mayıs ayı gibi Okuma Bayramı yapılacakmış ama sınıfça kendi aramızda da kutlanmak istendi. Herkes birşey yapıp getirdi. Bende kurabiye yaptım.  Çok güzel bir açık büfe masa hazırlandı. Dolmalar, börekler, tatlılar, kekler...v.s. herşey çok güzeldi. Herkesin ellerine sağlık.














Ağaca bayıldılar, güzel bir sunum oldu.


Benim zamanımda; yakama takılan kurdela ve dağıttığım o sütlü kahverengi şekerler hafızamda yer etmiş güzel bir anıdır. Bende çocuklar için, kırmızı kurdelayı temsilen eva kağıdından "1-A Okuyor" yaka kurdelaları hazırladım.


Ayrıca Furkan'la, arkadaşları için kitap ayracı yaptık. Ayraçların bir tarafına "Artık Okuyorum", diğer tarafında da çocukların ismini yapıştırdım. Tabiki pembe olan sarıyı, sarı olan pembeyi istedi. :)) 




Buda öğretmenin ki..Arkasında da ismi yazıyor..








Çocuklar resimde görüldüğü üzere gayet keyifliydiler, kurtlarını döktüler. Öğretmenimiz de herkesle ilgilendi, misafirperver bir ev sahibi gibiydi sağolsun.  Benim yaptıklarımı da çok beğendi ve memnun kaldı. Tabi bu durumda beni çok mutlu etti.



Hepsine ömür boyu başarılar diliyorum...

Hiç yorum yok: