Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

10 Mayıs 2012 Perşembe

KAR


BU SENE KARA DOYDUK


     Bu sene güzel kar yağdı. Bizim yeni taşındığımız ev tam yokuş ortasında. Biraz zorlandık tabi. Ama olsun çocuklar için kar güzel bir eğlence. Ben çocukluğumdan beri sevmem aslında karda oynamayı ama çocuk olunca mecburen haşır neşir olduk.


Kardan adam da yaptık usulen. Ama ben çok sevdim kendisini. Ne kadar zeytin yemişim öyle, süslüycez diye.



Daha resimlerini çekemeden devrildi. Tekrar toparladık.


Bol bol resim çekildik kardan adamımızla.



Yerim ben onu, çok sevimli oldu bence.



Tipten tipe soktuk, kızmızı gözlüklü hali yok ama. 










Yokuşumuzu çektim ama belli olmadı pek. Düz yol gibi çıkmış. Ama bu karlı haliyle aşağı inmek mümkün değil. Çok dik. Düşe kalka yuvarlanmayı saymazsak tabi:))) Allah'tan sürekli temizlediler yolları.










Birgün televizyonda karın hijyen açısından çok kuvvetli bir temizleyici olduğunu duymuştum. Ordaki yöntem; halıyı temiz karın üstüne ters çevirip serin, bekletin şeklindeydi. Halıyı sokağa taşıyamayacağıma göre, bende karı eve taşıdım. Büyük balkonum olsaydı, oraya atardım çünkü bu sene kar bol bol yağdı. Temiz kar bulma şansımız oldu. Poşeti aldım, başladım doldurmaya. Tabi bu sırada Furkan gülmekten kırıldı. "Anne sen napıyosun ya, delimisin ? Yoksa evde oynayayım diye mi topluyorsun" gibi çenesi hiç durmadan konuşarak etrafımda dolandı.



Sabun sürer gibi her tarafını sıvadım. Mutfağı, holu, küçük odayıda yaptım. Tabi ıslandılar biraz ama olsun.


Seneye de bekliyoruz seni güzel kar...

Hiç yorum yok: