Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

8 Mayıs 2012 Salı

OĞLUMUN SÜNNETİ - 1

SÜNNET HAZIRLIKLARIMDAN HATIRALAR


 Oğluma geçtiğimiz Ekim ayında sünnet mevlüdü yaptık. Cami'nin toplantı salonunda Kur-an'lı, dualı yapmak istedik. Allah'ım kabul etsin.
Davetiyeyi görüldüğü üzre basit birşey seçtik. Amaç tarih ve yeri bildirmek değilmi, insanların çöpe atacakları bir şeye o kadar masraf yapmaya gerek yok bence.


 Bunlarda kendi yaptığım sünnet şekerlerim. Bu kutuları çok uygun fiyata Euro Flora'da buldum. O kadarki 10'lu paketler halinde, 1 alana 1 bedavaydı bide. Biz 250-300 kişilik hazırlık yapalım ne olur ne olmaz demiştik. Ama abartmışız tabi. O kadar kişi gelmedi. Ben orda ne kadar varsa hepsini aldım. Hi hi......220-240 arası bişey çıkmıştı. 



Rafya kağıdından üstlerine kurdela yaptım. Silikon tabancası ile yapıştırdım. Elim alışınca hızlı hızlı yapmaya başlamıştım.  Sıkılmadan, eğlenerek yaptım, çünkü son ana bırakmadım. Önceden bitirdim. Ne yapacağına karar vermek en zor iş. Gerisi planlı davrandığın sürece kolay.


İçlerine küçük kağıt kek kalıpları koydum. Hemde kutularla aynı tondaydı. İçine tam oturdu.




Buda benim şaklaban oğlum. Sözde yardımcım. İşi gücü hinlik. Diğer yardımcımda arkada ikiseksen uzanan şahıs. Yani kendim hazırladım hepsini. Neyse hakkını yemiyim. 15 dakika kadar yardım edip, sonra ufak ufak kaçmıştı. Allah'tan bu tarz işleri kimse karışmadan tek başıma yapmayı daha çok seviyorum.



İçlerine; 1 lokum, 1 beyaz, 1 mavi çikolatalı badem şekeri, 2 adet karışık akide şekeri, 1 adet yumurta çikolata, 1 adet elit çikolata, 1 adet nane şekeri v.s...koydum. Tabi bazılarının içeriği biraz farklıydı. Çünkü denemelik aldığım çikolata ve şekerleride karıştırdım. Çoğunu Eminönü'nde Mabel'den aldım. Lokumları yine Eminönü'nden. Bazılarını Feriköy (o zaman orda oturuyordum) 'de Çikolata dükkanından aldım.

Şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok: