Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

8 Mayıs 2012 Salı

OĞLUMUN SÜNNETİ - 3

SÜSLERİM


Yapılışlarını internette bulduğum bu çiçekleri, masaların üstüne süs olarak koymayı planlamıştım. Grapon kağıları ile yapmıştım. Bunları birbirine yapıştırıp top şeklini verebiliyorsun veya istediğin şekilde ve büyüklükte oluşturabiliyorsun.


Süsleme işini eşim üstlendi. Aslında ben bişeyler almıştım Euro Flora'dan. Ama gerek kalmadı. Sade, güzel oldu. Zaten benim en çok istediğim masalarda örtü olmasıydı. Örtü ortamı daha hoş ve bakımlı gösteriyor. 




Bu arada son anda aklıma takı yastığı geldi. Ne yapayım, ne yapayım derken, Furkan'ın inek şeklinde yastığı vardı. Eğik, bükük şekilsiz bişey. Yatak örtümün minik yastık kılıfı geldi aklıma. Onu kılıfın içine soktum. Yukarda görüldüğü üzre. Kenarlarını kurdela ile katlaya katlaya şekil vererek diktim. Yanından şeritler uzattım. Bu kurdelayı benim gelin çiçeğimi süslemek için almıştım. Taa o zamandan kalma. Şimdi işe yaradı. O kadar yaptığım çiçekleri de sadece burda kullandım. Ortaya da "F" harfi yapıştırdım. Bu bu kadar.


Bide takı yastığından hariç, takı kutusu varmış. Oda eksik kalmasın dedim :)) Allah'ım yarabbim ne işlerle uğraşıyoruz. Onuda şöyle yaptım. Ivır zıvır kutusunu boşalttım. Küçük bohça örtüm vardı. Onunla sardım. Kurdela ile bağladım. Furkan'nın kapısında asılı olan doğumunda hastaneden hatıra olarak aldığım kapı süsünü üstüne iğneledim. Bunlar bir anda aklıma gelip, gece gece yapıldı.


Hiç yorum yok: