Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

8 Mayıs 2012 Salı

OĞLUMUN SÜNNETİ - 2

SÜNNET KURABİYELERİ


Sünnette çocuklara dağıtılmak üzere şeker hamurlu kurabiye yapmak istedim. Pek benzemesede tac şeklinde kalıp aldım. Sünnet şapkasını andırsın diye.


Kurabiyeleri 2 gün önce yaptım. Şeker hamurunu 1 gün önce. Kurabiyeler hazır olmasına rağmen çok uğraştırdı beni. Çubuklar, çay karıştırıcısı diye satılan tahtacıklar. İnce ve küçük oldukları için onları tercih ettim. Mangal şişi diye satılan çubukları ikiye bölüp kullanıyodum daha önce.



Kurabiye harf kalıbı aldım. Plastikten basit bişey. 10 TL idi.


Şeker hamurunu Marşmelov şekerinden yaptım. İnternette tarifi dolanıyor. Kendi fikirlerimide ekledim. Daha önce de birkaç pasta yapmıştım bu tarifle. Poşetleride Eminönü'nden aldım. Kurabiye poşeti diyince bunları veriyorlar.



Buda bitmiş hali...Çocukların hoşuna gitmişti.



Hiç yorum yok: