Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

9 Mayıs 2012 Çarşamba

OĞLUMUN SÜNNETİ - 4

SÜNNET LİSTESİ


Aklıma gelenler bunlar.  (Mevlüt şeklinde yapanlar için)

  1. Sünnetlik  (Ben 150 TL'ye aldım. Sünnet sezonu olmadığı için yarı fiyatına aldım.)
  2. Sünnet Mekanı  (Cami'nin konferans salonu. Kadın erkek, ayrı ayrı tutuldu.)
  3. Mekan Süsleme (Dekorasyon firması) Masalara beyaz örtü örtüldü. Osmanlının izlerini taşıyan sünnet koltuğu, tuğrası, mavi beyaz balon süslemesi. Sade ve şıktı bence.
  4. Davetiye  (100 TL)
  5. Davetli Listesi
  6. Yemek (Et sote, pilav, ayran, tulumba tatlısı)
  7. Stüdyo Fotoğrafçısı  (Hasan Fotoğrafçı-Feriköy-150 TL..Oda sezon olmadığı için daha düşük fiyata geldi. Resmi biz sünnetten birkaç gün önce çektirdik. Ogün telaş olmasın diye. İyiki öyle yapmışız.)
  8. Hoca (Babam ayarladı)
  9. Sünnet Şekeri
  10. Kamera
  11. Fotoğraf Makinası
  12. Kıyafet (Kıyafet almadım. Bulamadım çünkü. Çokta kendimi yormadım açıkçası. Dolabımda hiç giymediğim kıyafetim vardı.Onu giydim.)
  13. Ayakkabı  (50 TL)
  14. Kuaför (Kapalılar için kuaförler var ama ben öyle sevmiyorum çok dikkat çeken, abartılı türban modellerini. Sade daha iyi bence. O yüzden kendim bağladım. Masrafta olmadı dolayısıyla. Tabi başörtü parasını saymazsak. 25 TL.)
  15. Eşim, Takım Elbise, kemer, Gömlek, Ayakkabı aldı. (Bu arada bunları çifter çifter aldı kendine..:)))) 
  16. Gülsuyu
  17. Su (Tercihen)
  18. Çocuklar için uygun fiyatlara A4 kağıdı, boya kalemleri aldım. Sıkılmasınlar diye. Köşede bir yeri onlara ayıracaktım. Ama geç kaldım. İnsanlar dağınık oturunca, alakasız bir yere koydum kağıtları. Ama yinede işe yaradı. Baya oyalandı çocuklar. Oyun hamuruda alınabilir. Bide o ayıracağım yeri kendimce süsleyecektim, çocuk alanı yapacaktım ama dedimya geç kaldım. 


Sünnet yerinin fotoğraflarını çekmek hiç aklıma gelmemiş. Kameraya çekmiş kardeşlerim sağolsun. Ben böyle zamanlarda tamamen iptal oluyorum zaten. Hayal gibi geçiririm hep. Bir sürü resim çekmişiz ama daha çok yakın plan. Bi tek burdakiler biraz fikir veriyor.



Buda sünnet koltuğumuz...



Burasıda caminin parkı...Çocuklar için çok iyi. Sünnet çocuğuda dahil olmak üzere hep ordalardı nerdeyse ...






Aldığım başörtü bu. Gri, lazer kesim. Öylesine bağlamıştım. Arkadan nasıl durduğunu görmek için.



Ayakkabım...


Hiç yorum yok: