Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

26 Mayıs 2012 Cumartesi

SÜREKLİ ERTELENEN İŞ


       Buda ne böyleee! denebilir ama ben dolap düzeltirken niyeyse bu hale geliyorum, içinde kaybolup sonra birden toparlıyorum. Bu seneki yazlık kışlık değişimini bir türlü yapamamıştım. Dolap karma karışıktı. Birden bir güç geldi bana ve bu dağınıklığın arasında buldum kendimi.




       Kazaklar, hırkalar, kışlık bilumum eşyalar ayrıldı. Başka dolaba kondu.



       Yatağın boşaltılmış hali . Aman ne güzel. İçim açıldı.



       Oğlumunkini birkaç gün önce düzenledim. Onunkini düzenlemek daha zevkli. Çok aşırı kıyafeti yok. Kararında. Kışlıklar ve küçülmüşleri ayırdım. Dolap içlerini sildim. Yerleştirdim. Yada onunkilere daha özen gösterdiğim için bana kolay geliyor olabilir. Darısı eşimin dolabının başına. Bende böyle, işler taksit taksit yapılıyor :))



       Buda bitmiş hali. Düzeni için çokta uğraşmadım. Sürekli elimin altındaki dolap olduğu için yine karışacak bir iki giyinmeden sonra. Bişey ararken çok dağıtırım ben çünkü. Ara ara yine düzeltirim. En azından kışlıklardan ayrıldı.


Hiç yorum yok: