Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

19 Haziran 2012 Salı

Gümüşyaka 2

Gümüşyaka ve meyveler...


Sadece çiçek değil meyve ve sebzelerde var bahçede kendi çapında...Henüz salatalık ve domatesler olmamış. Kayısılar süper. Şeftaliler, erik olgunlaşmayı bekliyor.


Benim favori meyvem. Olmamış kayısı. Tek geçerim. Ben sarı olgunlaşmış şeker gibi kayısıyı yiyemiyorum. Bunun tadı çok güzel. Erik desen erik değil, kayısı gibide değil, değişik bir tat.





Maşaallah, Rabbimin nimetleri.

Bu adam benim BABAM...


Durmadan kayısı topladı bize, canım yaaa. Vefakar, cefakar adam.





Buda bebek ağaç, hatta dal diyebiliriz. Ama meyvesini yinede vermiş mübarek :))

Marul sarayı...

Buda bebek şeftali ağacı. Henüz olmamış ama ben iki tane kaptım. Öyle daha güzel oluyor sert ve ekşi ekşi. Duymasınlar...:)))


MAŞAALLAH, BAREKALLAH...

Hiç yorum yok: