Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

19 Haziran 2012 Salı

Gümüşyaka 3

Hava birara çok sıcaktı. Çocukların ısrarı ile denize gittik. İyide oldu. 2 gün girdiler, Furkan baya karardı. Seviyorlar denizi. Ben hiç sevmiyorum ama.





Salıncak almışlar, çokta iyi etmişler. Çok rahat ve keyifli bişey. Beni ararsanız, burdayım. Hi hii.


Bir akşam vakti...










Oda ne. Bahçede bir kaçak var.

 Bir kurbağa kardeş gelmiş. Geldiğinede pişman olmuş. Bi dünya resmini çektim pat pat.




Nostlalji...Burası kızların yeri. Alt kat, sobalı.:)))

Üst kattan orta kata iniş. Buranın kapısı sürekli kitli. Malum çocuklar rahat bırakmıyor. İn çık, in çık hiç durmuyorlar.

Patates haşlamasını soyarken karşılaştığım manzara. Zavallı kurtçukta haşlanmış orda. (ıyyyy)

Son resimler "ne alaka" cinsinden oldu birazcık. Olsun bulduğumu koydum işte.



 Dönüyoruz artık. Bu kadardı.

Çocukların ortak sorusu : Ne zaman gelicez bidaha anneeee!





Hiç yorum yok: