Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Bayramda Bitti, Artık Okul Telaşı Başlıyor...

Bayram biteli baya oldu ama ben bir iki kelam edeyim dedim. Biraz üşengeçliğim var bu aralar nedense. Kendimi toparlayamıyorum.
 
Bayram bizim için klasik, her zamanki gibiydi aslında. Kardeşimin askerde olmasını saymazsak. Bayramın ilk günü annemlerde konuştuk. Çok özlüyorum ben onu ya. Aslında çok sık görüşmezdik, çok gelmezdi öyle bizlere ama askerlik olunca farklı oluyor demekki. Hem uzaklarda, nasıl, iyimi? diye düşünüyorsun hemde şu kahrolası terör olayları yüzünden .!!??...neyse...
Kudurdular zaten bu aralar yine. Allah topunu, onları destekleyenlerle beraber helak etsin biranönce inşaallah. Yine bir sürü can gitti, savaş çıkardılar resmen.
Allah'ım bütün askerlerimizi koru, ailelerine sabır ver. Senden korkmuyor bu şerefsizler. Sen sabrı sonsuz olansın, muhakkak helak olacaklar er ya da geç. Ama bizler fani kullar, sabırsız ve isyankarızdır. Sen bizleri hesabını veremeyeceğimiz imtihanlarla sınama yarabbim!!!
____________________
 
Neyse, konuyu kapatıyorum. Bayrama dönecek olursak, bu bayram bir sürü kişi şehir dışına, köylere gitmişler. Tabi trafik felçmiş, çoğu yollarda perişan olmuş. Tatil uzunda değildi aslında, bu kısa zaman için onca yolu göze almışlar. 
 
Bir iki saatliğine annemlere gittik. Kızkardeşlerimin hepsi ordaydı. Annemlerde bu bayramın ilk günü büyükleri dolaşıyorlar. Orda hepbareber bayramlaştık. Çoluk çocuk cümbür cemaat. Artık çok kalabalıklaşıyoruz git gide. İki tanede bebeğimiz var yolda, bekliyoruz.
 
Furkan'ın kankisi..Küçükken anlaşamıyorlardı ama şimdi maşaallah çete halindeler, sürekli bir hinlik peşindeler...Araları 38 gün..Kırkları karışmıştı.:))) Şapkalarıda yakıyodu yaniii...

Bu da benn hiiii....Bayram hatırası...
 
Bunlarda fıstık kızlarımız. Bir süslüler, bir süslüler sormayın. Dördünü beraber çekmek istedim ama benim oğlan yine kıllık yaptı, girmedi resme. Arada gelirlerde ona.. yine heyheylenmişti.
 
 
Burdan kayınvaldemlere gittik. Günü orda bitirdik. Eşimin birkaç akrabası var orda oturan, onlarıda ziyaret ettik görümcemlerle beraber..
Ertesi günü benim dedem, amcamlar, dayımı ziyaret ettik. O günde öyle geçti. Tabii Furkan isyanlarda. Akrabaları gezmek istemiyor. Neymiş efendim, bayramlarda çocukların istedikleri olurmuş, onların istedikleri yerlere gidilirmiş. Bide ben hatırlıyorumda bayramlarımızı; akşamdan bir heyecan basardı bizleri. Akrabaları dolaşacağız diye sevinirdik. Taa liseye kadar böyledi, sonra bizde bıraktık gezmedik, tabi birinci dereceleri değil, diğer dıdısının dıdısı vardır ya onlar işte... ama bu çok erken başladı:)))) naparız bilemem...
 
Üçüncü günü karşıya geçecektik. Eşimin 2 dayısı var. Her bayram ziyaret ettiğimiz birde Emine yengesi vardı ama o bu sene vefat etti. Allah gani gani rahmet eylesin, nur içinde yatsın. Dayısının biri iptal oldu eşi umrede olduğu için. Diğeride başka yerdeydi.. Telefonla bayramlaştılar. Aslında ben kendimi çok yorgun hissediyordum. Yatmak isterdim ama Furkan var. Klasik alışveriş merkezine gittik. Lunaparka veya daha açık hava biryere giderdik ama bayram dolayısıyla tıkış tıkıştır öyle yerler diye hiç teklif bile etmedim. Eşim öyle kalabalığa hiç gelemez. Sonra birbirimizi yiyip geri dönerdik. Lunaparktan da nefret ediyor ayrıca. Biz seviyoruz, ben onu sonra götürürüm inşaallah.
 
Profiloya ramazan dolayısıyla Mevlana koymuşlar, dönüyor kendileri, yan tarafında da arkadaşı var. Güzel bir görüntü olmuş. Benim oğlumda yıl yonu gösterisinde Mevlana olmuştu.


Ata binmek istedi. Bu tür şeyler kesmiyor Furkan'ı artık ama yinede bindi sonrada sıkıldı ve "bitsene artık, bitsene beee" diye bağırıp durdu deli oğlan :)))

Babasıda ipi nasıl tutulur, at üstünde nasıl ayağa kalkılır gibi eğitimlerde bulundu, eski binicilerdendir de kendisi:))))) hahah
 
Öyle böyle bir bayramı daha bitirdik işte. Allah tekrarlarını nasip eylesin.  Şimdide okul telaşı başlıyor. Ama önce bir haftalığına Gümüşyaka kaçamağı yapacağız. Furkan için tabi, kendimi düşünüyorsam ne olayım, ne kadar fedakar bir anneyim ben yaa:)))))) Şaka bir yana gerçekten onun için gidiyorum.
 
Bu arada dün teknolojinin son harikası dikiş makinamla:)) dikiş yaptım. Ben dikiş dikmesini hiç bilmem. Ama çok hevesliyim ve öğrenmek istiyorum. Bunuda öyle elimde uğraşırım diye almıştım. Düz dikiş dikebiliyorum :)) Örtünün kenarlarını diktim. Ama bu kadar. Bakalım saatler uyarsa İSMEK'e gitmek istiyorum. Öğrenirim inşaalah.



 
Evi talan etmek konusunda üstüne tanımadığım Furkan'ın, en küçük fırsatı bile kaçırmadan kendine yaptığı oyun. Ben dikiş dikerken oda saldalyelerle baya bir haşır neşir olup kendine ev kurdu salonun ortasına. 

 
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok: