Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

10 Eylül 2012 Pazartesi

3. Helal Gıda ve Sağlıklı Ürünler Fuarı

‎3. HELAL ve SAĞLIKLI ÜRÜNLER FUARI
TARİH : 11-14 Ekim 2012
YER : CNR Fuar Merkezi / Y.Bosna - İSTANBUL




GİMDES tarafından organize edilen Helal ve Sağlıklı Ürünler Fuarı'nın üçüncüsü 11-14 Ekim tarihleri arasında CNR EXPO İstanbul'da gerçekleştirilecek.

Helal ve Sağlıklı Ürünler Fuarı'nda helal gıda ve içecekler, helal kozmetik, helal medikal ürünler, helal temizlik, hijyen malzemeleri, İslami moda ve tekstil, tesettür giyim ve hac malzemeleri sergilenecek.
 
Online Davetiye Linki :
 
Ben daha önce hiç gitmedim. İmkan bulabilirsem gitmek istiyorum.

FUAR ULAŞIM 

BOSTANCI: Deniz otobüsü ile BAKIRKÖY - Metro ile CNR EXPO
KADIKÖY: Deniz otobüsü ile BAKIRKÖY - Metro ile CNR EXPO
İETT ile MECİDİYEKÖY - Metrobüs ile YENİBOSNA-Metro ile CNR EXPO
MECİDİYEKÖY: İETT ile AKSARAY - Metro ile CNR EXPO
EMİNÖNÜ: Tramvay ile AKSARAY - Metro ile CNR EXPO
TAKSİM: İETT ile AKSARAY - Metro ile CNR EXPO
AKSARAY: Metro ile CNR EXPO
KABATAŞ: Tramvay ile AKSARAY - Metro ile CNR EXPO
ATATÜRK HAVALİMANI: Metro ile CNR EXPO

Fuar Tarih ve Saatleri


Tarih    11 - 14 Ekim 2012

Saatler  

   11 Ekim,
   12 Ekim,
   13 Ekim,
   14 Ekim,

Perşembe
Cuma
Cumartesi
Pazar

10.00 – 19.00
10.00 – 19.00
10.00 – 19.00
10.00 – 18.00
Yer   CNR Expo, Hall 3


 http://www.facebook.com/events/320204744742039/

 

1 yorum:

dünyanın süsü dedi ki...

Eylül değil, Ekim...Ben Eylül gidi düşünüp, bu hafta zannediyorum :)))