Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

8 Eylül 2012 Cumartesi

Sezonu Kapattık - 2


 
Çocukların keyfi çok yerindeydi. Yer yer sokak çocuğu kıvamına gelip, pis pasak içinde olsalarda doya doya oynadılar. Artık sokakta oynama imkanları yok çoğu cocuğun, malesef.
 
 Hummalı bir çalışma...


 
Çocuklara iki tekerlek bisiklet sürmeyi öğreteyim diye düşünerek Furkan'ınkinin arka tekerleklerini söktüm. Ara ara sırayla bir tur gezdirdim oğlanlara. Ama çok yorucuydu, bi süre belimi doğrultamadım. Tabi henüz öğrenemediler, bir dahaki sefere inşaallah.
 
Bisiklet üstünde birer poz aldım kendilerinden :))
  



 

 
Evin en küçük çocuğu olarak bende heveslendim, bi deneyim dedim ama bu cüsseyle pedal çevirmek ne mümkün. Bisiklete zarar vermeye başladığımı düşünerek indim, ama bende istiyorum bananee...


 



Hiç yorum yok: