Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

27 Eylül 2012 Perşembe

Buda Yeni Okulumuz

Bu da yeni okulumuzun kıyafetleri. Tabi o hafta değil diğer hafta giyebildik. Ötekileri değiştirip, bunları aldım. Pantalon ve tişörtü vermedim tabi giydirdiğim için.
 
 
 Fakat bu kıyafetleri alırken bedenlerde biraz zorlandım, pek kalmamıştı.

Yeni okulun ilk günü oğluma yemek ısmarlayayım dedim, ama zorla yedi, okul heyecanı vardı. 50 dakika yemek molası var.




Resim yapmışlar.

Bunlar benim bebişimin yaptıkları...

Okul resmi çizmiş. Ayrıntıları kaçırmayalım :)) Bulutlar, yağmur yağıyor ve o çizgilerde gökkuşağıymış. Okul bayrağı ve hatta çimenleri de var bu okulun...Yalnız ağaçlar pek ilginç geldi bana.


Buda yakından görünüşüymüş :))

Öğretmeni sabahları nasıl sıra olacaklarını gösteriyor.

Buda başka birgün evden çıkışımız. Uykulu, uykulu...

Öğle yemeğini sınıfta yediğimiz birgün.

 
Geçen Cuma günü toplantı yapıldı. Kurallar belirtildi, alınacaklar listesi verildi. Tabi hala düzene girmeye çalışıyoruz. Bazı karışıklıklar var.

Hiç yorum yok: