Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

9 Ekim 2012 Salı

Arboretumu-Canlı Ağaç Müzesi - 2

Atatürk Arboretumu - Canlı Ağaç Müzesi
 
Valla bu kadar eski olmasına rağmen benim hiç gitmediğim hatta ismini bile duymadığım bir yer. Oğlumun sayesinde görmüş oldum. Çok güzel bir yer, orayı görünce yaşadığımız yerlerin ne kadarda yaşanmaz olduğunu bir kere daha anlamış oluyoruz. Gözünüz, gönlünüz açılıyor. Bide mevsimine göre güzelliği değişiyor buranın. İnternette biraz dolaştım. Çok güzel resimler var buraya ait. Bizim dolaştığımız göletin etrafındaki ağaçların yaprakları kızıla dönmüş sonbaharda. Her yer kıpkırmızı olmuş, hatta bazı yerler rengarenk, şahane bir görüntü oluşturmuş. 
 
Bahçeköy'de. Giriş; öğrenci için 1 TL, diğer kişiler 2 TL.
Tabiki, piknik yapmak yasak. Öğretmenimizin izin almasıyla, sadece belirlenen bölümde çocuklar beslenme yaptılar. Hatta resim çekmek bile izin ile yapılabiliyormuş. Ben şu resmi ekleyeyimde genel bir fikir versin size ...
 
 
Bende naçizane biraz resim çektim, fikir edinebilirsiniz. Ama emin olun ordaki güzelliği yansıtmıyor. Allah'ım ne güzel şeyler yaratmış.
Sizi doğayla, bu güzelliklerle başbaşa bırakıyorum.
 
 












Hiç yorum yok: