Mü'min imrenir, münafık haset eder. [İ.Maverdi] Hadis-i Şerif.

20 Temmuz 2012 Cuma

Bir Haftadır Nerdeydik.

Eşim bir hafta izine çıktı. Gümüşyakaya gittik. Tatil yeri eksiğimizi burası karşılıyor çok şükür. İnşaallah birara şöyle yakın olan bir yerlere gitmek istiyorum. Tam anlamıyla dinlenebileceğimiz, yemekleri güzel bir yere. Benim oğlan da istiyor. "Biz niye hiç otelde kalmıyoruz" diyor. Otelde kalacakmış. Ne anlıyorsa artık!

Tabi Gümüşyakadaki hallerinden de çok memnunlar. Üç kuzen biraradaydılar. Tek gitseler sıkılıyorlar. Bu senede Maşaallah anlaşma açısından çok iyilerdi. Nerdeyse yemekten yemeye görüştük.  Hergün 3-4 saat babalarıyla denizdeydiler (Ben pek sevmiyorumda). Bol bol bisiklete bindiler. Bir aşağı bir yukarı yorulmak nedir bilmeden oynadılar. Pek resim çekmedim bu sefer.

Hava güzeldi, denize doydular...

Silivride alışveriş merkezindeyiz...


Tekirdağa köfte yemeye gittik...
 Çocuklar pide istediler...

 Gideceğimiz gün keşkek yaptı annem. Misafirleride gelecekti. Koca bir tencere. Ben bayılırım keşkeğe.


Şimdilik bu kadar. Aslında diğer telefonumda resimler var ama. Bilgisayara atamadım.

Hiç yorum yok: